reklama

Oslava dievčenskej krásy.

Na Slovensku máme najkrajšie dievčatá na svete. A tie najkrajšie na Slovensku sú podľa mňa na Liptove. V takom Ružomberku je, povedal by som, najväčšie množstvo krásnych dievčat na meter štvorcový.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Obrázok blogu

Krásne sú však aj inde, od Dunaja, po Tatry. Myslím si, že je škoda, keď sa krása, ktorá je v jednoduchosti, chce ešte viac skrášliť. A tá snaha o skrášlenie už podľa mňa nie je namieste. Najviac sa mi páčia dievčatá jednoduché. Snaha o väčšiu krásu ich ale podľa mňa neskrášli. Myslím si, že to, že máme najkrajšie dievčatá na svete by mohla motivovať tvorcov Miss, aby vytvorili ešte jednu súťaž Miss Slovensko a to miss jednoduchosti. Mohlo by sa to volať aj Miss vidieka, Miss originál, alebo inak. Myslím si, že na Slovensku máme veľa krásnych, jednoduchých dievčat. Oplatilo by sa urobiť aj súťaž pre jednoduché dievčatá. Ale nemalo by sa tam prihliadať na miery, výšku, či dĺžku vlasov. To podľa mňa nie je dôležité (aj keď priznám sa viac sa mi páči, keď má dievča dlhé vlasy). Takáto súťaž Miss by dala šancu zviditeľniť sa viacerým dievčatám, ktoré si možno menej veria. A ďalšou možnosťou by bolo zorganizovanie súťaže krásy medzi víťazkami Miss na stredných a vysokých školách. Veď mnoho škôl takúto súťaž organizuje. Bolo by to podľa mňa zaujímavé aj pre diváka. Myslím, že začnem lobovať aj na našej univerzite, aby sme organizovali súťaž krásy medzi študentkami školy. Myslím si, že v jednoduchosti je krása. Nechcem tým povedať, že nalíčené dievčatá s narúžovanými perami a nalakovanými nechtami nie sú pekné, ale pekné dievčatá sú aj tie, ktoré sa nejako extra nezviditeľňujú. Veď krása nie je o zviditeľňovaní a už vôbec nie len o vonkajšku. Je aj o srdci. A na to nesmieme zabudnúť. Ďakujem všetkým jednoduchým dievčatám na Slovensku, že nám ukazujú, že v jednoduchosti je krása. Na Slovensku máme krásne, dobré, šľachetné dievčatá a my Slováci máme byť na čo hrdý. A celé Slovensko je takéto krásne. Vlak, ktorým práve cestujem práve zastavil na zastávke Horná Štubňa obec. Aj tento kraj je dôkazom toho, že Slovensko je krásne. A aj dievčatá, ktoré cestujú týmto vlakom dokazujú, že na Slovensku máme krásne, jednoduché dievčatá.

Michal Albert

Michal Albert

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom žurnalistiky na FF KU v Ružomberku a šéfredaktorom Lokčianskych novín.(okres NO)Rád cestujem a spoznávam nových ľudí. Mojím najväčším koníčkom je mediálny svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu