reklama

Interview s "jasnovidcom"

Asi pred tromi mesiacmi mi na Martinskej železničnej stanici poskytol rozhovor starší pán, ktorý sa cíti byť tak trošku aj jasnovidcom. Venuje sa najmä ezoterike. Neprial si byť menovaný. 73 ročný pán, ktorého som stretol vo vlaku na ceste z Bystrice do Martina.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Čo to vo všeobecnosti je ezoterika a čo to znamená pre vás?-Ezoterika je oblasť mimo zmyslového vnímania. Nikdy asi nebude úplne prebádaná, lebo to je tak široká oblasť, podvedomie, vedomie a nadvedomie pracuje. Sú to špeciálne fenomény. A pre mňa to znamená, že nič na svete ma tak nezaujíma ako táto oblasť. Ostatné nemá tú cenu, peniaze, ani zdravie, ani rodina nemá tú cenu, ani akej som ja národnosti, aká je politika. Nedá sa v tom ale pokračovať nejako vedome, to znamená, to musí človek nejako vo vlnách, ako napríklad, teraz prichádza jar, tak sa ponorím do jary. Nedá sa urýchliť napríklad aj to poznanie ezoteriky, napríklad v zime, obrazne povedané chcem, aby bola jar a chcem sadiť uhorky. Tak to je to umenie, ako k tej ezoterike pristupovať, ako vegetovať.Skúma ezoterika aj geopatogénne zóny? Veríte v ich existenciu?-Samozrejme, že toto je tiež jedna veľká oblasť. Verím, že sú. A ja verím, že sú ľudia, majú takú auru, že sa im absolútne nič nestane. To znamená, že žiadne patogénne zóny mu nemôžu ublížiť. A zase ľudia, ktorým chýba jedna ochranná aura, najmä voda, takže tí sú potom zraniteľní. Čo by pre nás a naše zdravie znamenalo, keby na tomto mieste, bola geopatogénna zóna?-Nič.Prečo?-Lebo je to veľmi krátka doba. Je to individuálne, ale trebárs by sme tu museli mať byt a spávať tu, alebo pracovňu a pracovať tu. Ale stretol som sa aj s takou patogénnou zónou, že som len cez ňu prechádzal a bol to na mňa obrovský nápor, celkovo na moje bytie. Zažil som to dva krát v živote a mám 73 rokov. A prejavilo sa to aj nejako pocitovo, alebo fyzicky?-Napríklad sa to tak prejavilo, že ja keď som cez tú zónu prešiel , ja som skoro myslel, že si musím ľahnúť na zem a doslova dlaňami, aby sa to odbúralo zo mňa, z kontaktov zo zemou, že som nevládal chodiť. Ale do tejto indispozície sa môže človek aj inak dostať. Bol som na jednom mieste, kde veľa ľudí chcelo, aby som im z voleja povedal o ich zdraví. Ja som pracoval, pracoval, bol som v zápale toho a večer, keď som prišiel na byt, stalo sa to pred pár dňami, tak som doslova štvornožky chodil po mojom koberci. Bol som úplne ako škraboška z papieru, čo všetka sila zo mňa bola preč. No a som sa smial na tom, sám na sebe, a pomyslel som si, že keď v starobe budem zomierať, tak takto dopadnem.Čítal som kdesi, že existujú aj rôzne pomôcky na odbúranie geopatogénnych zón.-Túto problematiku poznám. Je to veľmi zložité, tak vypadá, že každá sa časom nasýti. Či je to už drôtik, alebo plody gaštanov a lístie, alebo je tisíce vecí, napríklad pšenica je dobrý nabíjač energie. Ale časom sa všetko nasýti. S geopatogénnou zónou je to asi ako keď tryská nejaký prameň zo zeme. Buď ho môžme pristúpiť, zachycovať handrou, ale handra sa raz napije. Aj ten ochranný inštrument, ktorý má zachytávať patogénnu zónu, on ho vlastne ako vyžaruje. Ja považujem geopatogénne zóny ako vietor na strom, vegetáciu, lebo to je potrebné. Lebo keby sa ten vietor nefúkal na ten strom, tak strom nevyrastie, aby mal silu. Geopatogénne zóny nás cvičia aby sme boli silný a odolný, tak ako mikróby, choroby, ako aj všetko. Všetko musíme absolvovať a keď sme už pri zdraví, čo je moja parketa, dokonalý stav zdravia na svete nikto nemôže dosiahnuť, lebo táto zemeguľa nie je stavaná na optimálne zdravie. Aj geopatogénne zóny nás posúvajú ďalej. Nemôžeme zotrvať, lebo by sme zdegradovali. Stále musí byť činnosť. Nejaký vedec raz povedal: Dajte mi pevný bod a ja otočím vesmírom, to znamená, že všetko je v pohybe, všetko sa mení a mení. Spomínali ste auru. Aura je vlastne duša?-Nie, nie, nie! Ja rozlišujem skôr čo sa týka aury sú to by sme mohli povedať ako slnko vyžaruje svoje svetlo do určitých diaľok. Tak isto každá hmota vyžaruje energetické polia, pretože všetko žije, všetko je energia. Aura okolo človeka je silovým polom, ktoré nás chráni a keď sme chorý, tak vyžarujú negatívne polia. Sú ľudia, čo vám povedia akúkoľvek človek na svete a oni vám povedia jeho diagnózu. Hovorí sa že aura človeka preniká celý vesmír. Ako keď kamienok hodíte hladinu, tak tie vlny odchádzajú a znova sa vracajú. Súvisia nejako geopatogénne zóny so stredom zeme? -Súvisia skôr s pracovaním magnetizmu vo vnútri, v jadrách zeme, to znamená, že tá magma, to znamená, že tie polia tam vznikajú a zanikajú, dôsledkom toho sú veľké praskliny a oni tam ako presakujú, prežarujú a zato sa zjavia, nezjavia, niektoré trvajú dlho, niektoré krátko. Ďakujem za rozhovor

Michal Albert

Michal Albert

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom žurnalistiky na FF KU v Ružomberku a šéfredaktorom Lokčianskych novín.(okres NO)Rád cestujem a spoznávam nových ľudí. Mojím najväčším koníčkom je mediálny svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu